نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون ضرر کرده و این اصلا برای ما قابل قبول نیست که یک نفر بگوید تما
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
قطعا موضوع اعزام نشدن تیم به باکو را پیگیری خواهیم کرد
مقصودی: فدراسیون بوکس ضرر مالی کرده است/ اصلا برای ما قابل قبول نیست

نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون ضرر کرده و این اصلا برای ما قابل قبول نیست که یک نفر بگوید تمام مسئولیت اعزام نشدن تیم را برعهده می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: مقصودی: فدراسیون بوکس ضرر مالی کرده است/ اصلا برای ما قابل قبول نیست
  •  
  •  

  تیم ملی بوکس قرار بود روز چهارشنبه هفته گذشته با ترکیب 6 بوکسوربرای حضور در تورنمنت بین المللی جاده ابریشم راهی باکو شود، اما به دلیل صادر نشدن روادید، ملی پوشان نتوانستند راهی این مسابقات شوند. البته همایون اردلان دبیر فدراسیون بوکس در صحبت‌های خود مسئولیت اعزام نشدن بوکسورها به تورنمنت بین‌المللی جاده ابریشم را برعهده گرفت.

منوچهر مقصودی  اظهار داشت: چند روزی را برای انجام کارهای شخصی خارج از ایران بودم و در جریان اعزام شدن تیم ملی به تورنمنت آذربایجان نیستم، امروز حتما راهی فدراسیون می‌شوم تا ببینم که چه اتفاقی رخ داده است.

وی افزود: شنیده‌ام که سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون بوکس برای اعزام تیم ملی به باکو در فرودگاه خیلی تلاش کرده‌اند، اما سرانجام تیم به دلیل صادر نشدن ویزا نتوانسته به مسابقات اعزام شود.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در واکنش به این سؤال که آیا جلسه‌ای در مورد این اتفاق برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: قطعا جلسه‌ای را طی یکی دو روز آینده با مسئولان فدراسیون برگزار خواهیم کرد تا به جمع بندی نهایی برسیم. به هر حال اینکه یک نفر مسئولیت اعزام نشدن تیم را برعهده بگیرد که اصلا برای ما قابل قبول نیست، چرا که ما هزینه خروجی و بلیت را پرداخت کرده‌ایم و باید دلیل اعزام نشدن تیم ملی مشخص شود.

مقصودی در پاسخ به این سؤال که چرا زودتر از زمان اعزام تیم ملی به مسابقات آذربایجان برای دریافت ویزا اقدام نکر‌ده‌اید، گفت: قطعا من این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا ببینم که چرا گرفتن ویزا به دقایق آخر کشیده و چرا زودتر برای دریافت ویزا اقدام نکرده‌اند. این اصلا برای ما قابل قبول نیست که یک نفر بگوید من همه مسئولیت تیم را برعهده می‌گیرم. به هر حال فدراسیون بابت اینکه تیم به باکو اعزام نشده است ضرر کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 13140554
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7